sobota, 18 grudnia 2010

Cicha noc... :)

Znacie to? Zmrok zapada szybko, a wy w zimową noc, gdy na zewnątrz jest -20 siedzicie sobie w ciepłym łóżeczku, pod kocykiem z kubkiem herbaty... i książką! :)
Ja kocham zimę i wieczory z książką, dlatego dołączyłam do tego wyzwania :]

Tylko tu mała zagwozdka. W tym wyzwaniu stawiam raczej na filmy :P Dlaczego? Ano głównie przez to, że biblioteka jest nieczynna z powodu remontu i ma być znowu otwarta w styczniu, więc nie robię planów czytelniczych, a idę na żywioł ;)
Może poza jedną książką, którą mam:
Stokrotki w śniegu Richarda Evansa

Lista filmów:
To właśnie miłość (wprawdzie już oglądałam, ale miło będzie sobie przypomnieć :) dla tych, którzy jeszcze nie obejrzeli- dzisiaj wieczorem będzie na tvnie ;) )
Kevin sam w domu (jeśli się uda także Kevin sam w Nowym Jorku, dawno nie oglądałam tych filmów :) )
Wesołych świąt, żołnierzu (jeśli tylko go znajdę...- znalazłam! piątek, 24 grudnia - 11:35 ^^, (tylko jest pod nazwą Świąteczna kartka) tylko teraz nie zapomnieć :P)

To jest lista filmów, które koniecznie chcę obejrzeć i na pewno to zrobię. Jestem pewna, że pooglądam co tylko zdołam, a będzie związane ze świętami :) Może was zastanowi co ja się tych filmów uczepiłam (a może nie). Otóż, dawno już tak naprawdę nie oglądałam telewizji, więc nadrobię zaległości :)

Taka ciekawostka- kiedy byłam dzieckiem rok w rok w święta oglądałam Titanica :P Taka tradycja ;)

Pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia w planach :)

1 komentarz:

  1. Ciekawa tradycja z tym "Titaniciem" ;) U mnie taką tradycją jest "Kevin". Normalnie jak choinka ;)

    OdpowiedzUsuń