niedziela, 16 listopada 2014

Przygotowania

Och, jak ja czekałam na uruchomienie wyzwania:-) Oczywiście, już wcześniej mogłam szukać książek i filmów o bożonarodzeniowej tematyce, ale czekałam, bo... Czekanie też bywa przyjemne:-)

Zaczynam skromnie - od kilku książek. Przyznam szczerze, że własnie czytam trzecią z nich, ale recenzje zaczną się ukazywać od pierwszej niedzieli Adwentu. Do tego czasu z pewnością znajdę inne książki (choć przyznacie, że z roku na rok jest coraz trudniej z tym, co czytać i co oglądać). 


W ubiegłym roku byłam jedną z wolontariuszek pracującą przy organizacji Wigilii dla Samotnych.  Przygotowania wyglądały TAK, a sama Wigilia TAK.

W tym roku nie będę mogła uczestniczyć w tym specyficznym świętowaniu, ale jeśli ktoś z uczestników wyzwania/czytelników bloga chciałby zostać wigilijnym wolontariuszem, to zachęcam do śledzenia strony "Wolne miejsce".

2 komentarze:

  1. Moje plany nie są tak ambitne, ale dzisiaj znalazłam pierwszą "świąteczną" książkę ( książeczkę). A cieszę się tym bardziej, że chyba nikt jeszcze jej tutaj nie opisał. Poszukiwania następnych trwają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Najgłupszy anioł" Moore i niestety mnie nie porwał styl tego autora, ale Tobie życzę niezapomnianych wrażeń ;)

    OdpowiedzUsuń